ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ GLOBAL ADVANCED
Λογιστικό Γραφείο (Απλογραφικής Μεθόδου - Πρώην Β' Κατηγορίας)
Μέσα από ένα αναλυτικό και πρακτικό σεμινάριο θα εκπαιδευτείτε σε όλες τις διαδικασίες λειτουργίας ενός λογιστικού γραφείου και στην πρακτική εφαρμογή των υποχρεώσεων ενός λογιστή. Εμβαθύνετε πλήρως στα φορολογικά και φοροτεχνικά θέματα, καθώς και στις φορολογικές δηλώσεις. Επιπλέον, ανακαλύπτετε την ολοκληρωμένη εκμάθηση του MyDATA και όλα αυτά με χρήση λογιστικών αρχείων, βιβλίων και στοιχείων με πραγματικά παραστατικά και με εφαρμογή των σύγχρονων συστημάτων ERP, όπως Epsilon Net και Union. Με την πρακτική μας προσέγγιση, αυτό το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί ώστε να σας παρέχει απευθείας εφαρμογή και κατανόηση όλων των διαδικασιών.
Κατά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα λάβετε δωρεάν βεβαίωση παρακολούθησης καθώς και πιστοποίηση από την GlobalCert, που θα επιβεβαιώσει εξειδίκευσή σας στις λειτουργίες λογιστικών γραφείων.
450€
*Δείτε εδώ τιμές και προσφορέςΈναρξη
80 διδακτικές
Ώρες
Δευτέρα & Τετάρτη 18:00 - 21:00
ημέρες & ώρες live παρακολούθησης
GlobalCert
Πιστοποίηση
Πιστοποιήσεις που παρέχονται
Παροχές Σεμιναρίου στους σπουδαστές
Πιστοποίηση
Global Advanced
Forum
Ερωτήσεων - Απαντήσεων
3μηνη Δωρεάν
Πρόσβαση στο forin.gr
Απεριόριστο
Εκπαιδευτικό Υλικό & Βίντεο
Demo
Προγράμματα Epsilon & Union
Προνομιακές τιμές
στην απόκτηση προγραμμάτων
Προώθηση Βιογραφικών
σε κορυφαίες συνεργαζόμενες Εταιρείες και Ομίλους
Τρόποι Παρακολούθησης
- Live Webinar
- E-Learning
Συνοπτική ύλη του σεμιναρίου
Ν. 4308/14 Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
- Βασικές έννοιες και επισημάνσεις Νόμου 4308/14
- Ποιοι υπάγονται στα Ε.Λ.Π. και τηρούν λογιστικά αρχεία (βιβλία)
- Μέγεθος οντοτήτων και Λογιστικά Αρχεία (Άρθρα 1 – 7)
- Απλογραφικά Βιβλία (Β΄ κατηγορίας) – Τήρηση Βιβλίων Εσόδων - Εξόδων
- Διακίνηση - Παραστατικά Πωλήσεων (τιμολόγηση συναλλαγών) - Αποδείξεις σύμφωνα με Ε.Λ.Π
- Φορολογικοί Μηχανισμοί ΦΗΜ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑΡΞΗΣ - ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
- Έναρξη ή μεταβολή εργασιών για φυσικά πρόσωπα
- Έναρξη ή μεταβολή εργασιών για εταιρίες – νομικά πρόσωπα
- Διακοπή εργασιών
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
- Σύσταση ατομικής επιχείρησης
- Παράδειγμα ίδρυσης ατομικής επιχείρησης
ΟΜΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (Ο.Ε.) & ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (Ε.Ε.)
- Σύσταση Ο.Ε. (ή Ε.Ε.)
- Παράδειγμα ίδρυσης (σύστασης) Ο.Ε. (ή Ε.Ε.)
- Άνοιγμα εταιρίας μέσω του προγράμματος Epsilonnet / Union
- Ανάλυση Λογαριασμών και Στηλών του βιβλίου Εσόδων – Εξόδων
- Παράδειγμα Εμπορικής Ατομικής επιχείρησης με απλογραφικά βιβλία
- Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Ελεύθερων Επαγγελματιών ΠΟΛ. 1120/14
- Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Βιοτεχνικής Επιχείρησης
- Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Εστιατορίων
- Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Δικηγόρων, Ιατρών κλπ.
- Ειδικά καθεστώτα ΦΠΑ άρθρου 39
- ΦΠΑ αγροτών
- Ενδοκοινοτικές Συναλλαγές
- Συναλλαγές με Τρίτες Χώρες
- Βιβλίο Απογραφών με απλογραφικά Βιβλία
- Απαλλαγές από βιβλίο απογραφών
- Υπολογισμός και απόδοση του ΦΠΑ και του ΦΜΥ
- Εκτύπωση βιβλίων Εσόδων - Εξόδων και έλεγχος με περιοδική ΦΠΑ
- Απόδοση παρακρατημένου ΦΜΥ
- Συμπλήρωση δηλώσεων INTRASTAT – Πίνακας LISTING
- Εργασίες MyDATA
- Προσδιορισμός των ακαθάριστων εσόδων
- Ενημέρωση του Βιβλίου Απογραφών
- Βιβλίο Απογραφών με απλογραφικά Βιβλία
- Απαλλαγές από βιβλίο απογραφών
- Προσδιορισμός των καθαρών κερδών (Λογιστικός τρόπος προσδιορισμού των κερδών)
- Φορολογικές Αποσβέσεις – Μητρώο Παγίων
- Αναμόρφωση Εξόδων
- Κατάσταση Αποτελεσμάτων (Β.6)
- Σύνταξη Εντύπου Ε3
- Σύνταξη Φορολογικών Δηλώσεων
- Πρακτικά παραδείγματα Υπολογισμού του Φόρου για Φυσικά & Νομικά Πρόσωπα
- Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων (Ε1)
- Δήλωση για εισοδήματα από μισθωτή εργασία και συντάξεις
- Δήλωση για εισοδήματα από Ατομική Επιχείρηση
- Αναλυτικά Πρακτικά παραδείγματα Υπολογισμού του Φόρου για Νομικά Πρόσωπα
- Πλατφόρμα myDATA – Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
- Υποχρεώσεις των Επιχειρήσεων για myDATA
- Κανάλια Διαβίβασης myDATA
- Παραστατικά myDATA
- Χαρακτηρισμοί και ΦΠΑ myDATA
- Προθεσμίες Διαβίβασης
- Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία (Αναλυτικό – Συνοπτικό)
- Συμφωνία Λογιστικών Βιβλίων με myDATA
Βεβαίωση παρακολούθησης
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου λαμβάνετε δωρεάν βεβαίωση παρακολούθησης, που πιστοποιεί τις γνώσεις σας και είναι απαραίτητο εφόδιο για την εμπλούτιση του βιογραφικού σας.
Πιστοποίηση
Η GlobalCert είναι πρωτοπόρος φορέας πιστοποίησης που προσφέρει την υψηλής εξειδίκευσης πιστοποίηση Global Advanced. Αναγνωρισμένη ως Φορέας Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, η GlobalCert διαθέτει σταθερή παρουσία στον τομέα της πιστοποίησης, η οποία ενισχύεται από πολυετή έρευνα και εμπειρία, με πιστοποιήσεις που καλύπτουν τους τομείς της πληροφορικής,των Επαγγελματικών Σεμιναρίων (Endorsed Programs) και των Επαγγελματικών προσόντων κατά ΕΣΥΔ (Professional Experts).
Η GlobalCert απολαμβάνει εγκρίσεις από τον ΕΟΠΠΕΠ και το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης ΕΣΥΔ, και συνεργάζεται στενά με τον παγκοσμίως αναγνωρισμένο Βρετανικό φορέα πιστοποίησης NOCN. Το NOCN το αναγνωρίζουν και το εμπιστεύονται εκπαιδευτικοί οργανισμοί, εργοδότες αλλά και εκατομμύρια σπουδαστές σε όλο τον κόσμο.
Κόστος Σεμιναρίου
E-Learning
350€
- E-learning
- Παρακολούθηση στον δικό σας χώρο και χρόνο
- Απεριόριστη πρόσβαση στο υλικό και στα βίντεο του σεμιναρίου
Για εργαζομένους & επιχειρήσεις
500€
Τα χρήματα καταβάλλονται με δόσεις κατά την διάρκεια του σεμιναρίου μέχρι την λήξη του
Για φοιτητές & ανέργους
450€
Τα χρήματα καταβάλλονται με δόσεις κατά την διάρκεια του σεμιναρίου μέχρι την λήξη του
Εταιρική Εκπαίδευση
€
- Εάν ενδιαφέρεστε για την εκπαίδευση του προσωπικού σας, επικοινωνήστε μαζί μας και ζητήστε ειδική οικονομική προσφορά
Συχνές Ερωτήσεις
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα σεμινάρια μας με τους εξής τρόπους:
- Σε απευθείας σύνδεση με τον εισηγητή (live webinar) με επίλυση αποριών σε πραγματικό χρόνο και δυνατότητα παρακολούθησης μαγνητοσκοπημένων μαθημάτων που έχετε χάσει,
- Μέσω ασύγχρονης διδασκαλίας (e-learning) για παρακολούθηση του σεμιναρίου στον δικό σας χρόνο έχοντας απεριόριστη πρόσβαση στο υλικό και στα βίντεο του σεμιναρίου.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου παρέχεται δωρεάν βεβαίωση παρακολούθησης καθώς και πιστοποίηση από την GlobalCert, αναγνωρισμένο Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, που θα επιβεβαιώσει τις γνώσεις σας στον τομέα της λογιστικής.
Τα μαθήματα μαγνητοσκοπούνται και παραμένουν διαθέσιμα για 12 ημέρες από την ημέρα διεξαγωγής τους για να μπορείτε να τα παρακολουθήσετε όσες φορές επιθυμείτε εσείς.
Οι καθηγητές μας με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας, είναι αναγνωρισμένοι επαγγελματίες στο χώρο της λογιστικής ως κάτοχοι λογιστικών γραφείων ή στελέχη εταιρειών και είναι πρόθυμοι να μοιραστούν την τεχνογνωσία τους μαζί σας με τον δυνατότερο τρόπο και να σας μεταφέρουν τις γνώσεις τους μέσα από πρακτικά παραδείγματα.
Με την εγγραφή σας στα σεμινάρια μας σας παρέχεται απεριόριστο εκπαιδευτικό υλικό και πρόσβαση σε μηχανογραφημένα προγράμματα για παράλληλη εξάσκηση στον δικό σας χώρο και χρόνο. Τα προγράμματα μας έχουν πρακτικό χαρακτήρα, καθώς η εκπαίδευση γίνεται με χρήση πραγματικών βιβλίων, στοιχείων και παραστατικών.
Τα σεμινάρια μας μπορούν να εξοφληθούν με τους παρακάτω τρόπους:
- Με δόσεις σταδιακά κατά την διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος έως και την ολοκλήρωσή του
- Μετρητοίς με την έναρξη του σεμιναρίου
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και πολύ σύντομα ο υπεύθυνος σπουδών θα επικοινωνήσει μαζί σας.
info@protaxseminars.gr +30 211 1084 459Κλείσε δωρεάν μάθημα
Σας προτείνουμε να παρακολουθήσετε εντελώς δωρεάν το πρώτο μάθημα του σεμιναρίου, για να δείτε την ποιότητα των υπηρεσιών μας πριν επενδύσετε τον χρόνο και τα χρήματά σας